Pålägg!

Har efter jobbet idag, städat, hängt tvätt, handlat, varit ute med lånehunden! Att gå och handla tar ju dubbelt så lång tid nu. Försöker att hitta mat utan socker. Ville ha helt vanligt pålägg, skinka, kyckling, kalkon...allt innehåller socker eller druvsocker, varför i helsike är det socker i det??? Hittade till slut en kryddkorv utan socker, bra va´?

Därefter beställde jag en thai-soppa hos grannen rakt över, uj va gött. Mannen är i Vetlanda (tror jag) på bandymatch, firar en 50-åring genom att låta han spela mot riktiga bandyspelare. Usch, det känns hårt. Men Uffe var enligt rapport, jätte glad i bussen dit. Mannen har packat bandyportföljen. Tagit på sig hejaklacksrollen istället.

Skrev inget igår, men gårdagen, var lite konstig, chefens sista dag hos oss, och därefter var vi (järngänget, som chefen säger) hos Tellan och åt så gudagott, hade så kul tillsammans, ibland tänkte jag, hoppas det inte finns en dold kamera någonstans i rummet, för det är högt i tak, så mycket skratt och glädje, ni är underbara! Tack alla ni för en härligt kväll!

Innan vi gick hem alla, så då..........kom det ett brev...........! Tack chefen, det kommer jag att läsa många gånger. Kramar till dej.     


Ha en go kväll
Git

ps. Tellan glöm inte ta med receptet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det är som S säger... tur det finns Tena Lady för oss som kommit upp i ålder :)

Kärlek!

2009-01-30 @ 22:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0