Pigg som en mört!

Jajjamensan, idag var jag utvilad. La mej tidigt igår och vaknade innan klockan i morse. Det är en speciell känsla som man får ta vara på, det händer ju inte så ofta, eftersom jag är sjukt mogontrött. 

Har varit mycket på jobbet idag, men det ska det vara så här dax i månaden. Stoffan ringde och sa att de hade ringt från Postkodmiljonären och ville prata med mej, OOOHHH vad spännande, han sa att jag är hemma runt halv sex, jag skyndade mej hem, ville verkligen inte missa det samtalet om hur många miljoner jag skulle få. Telefonumret var kvar i nummerpresentatören, jag ringde dom. Det var en marknadsundersökning! Kul Stoffan .... men jag kom i alla fall hem tidigare idag, kl. 17.20.

På fredag kommer Rutan, min systers vovve, de ska åka till Phuket, det ska bli kul med hund i huset igen. Skönt att kunna låna en ibland. En söt border Terrier.

Nu är det dax för idrottsgalan, har hört att chefen är nominerad, så ring och rösta! Eller kan det bli så att Zlatan tar en del pris, vad tror du Majsan? På med 4:an (har för mej att du har den på Kata?)

Ha det bäst

Git

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0