Postkodmiljonären!

Min yngste son ringde mej igår på jobbet och sa att de ringt från postkodmiljonären, - är du med där mamma? Ja, det är jag, vad ville dom? De pratade om någon vinst, men de skulle ringa igen...
Det gjorde de inte igår. Men idag ringde dom!!! De sa att jag vunnit, vet du det? Nä sa jag, jo 150:-. - Är du säker på att du inte missat några nollor frågade jag klart, men icke. Ringer de verkligen om man vinner så små summor? Okey, man ska vara glad för det lilla, okey då.

Min stora son berättade en nytt ord för fotsvett idag, som han hört på radion. Det var i radionstudion som de hade personalbyte, den som kom in sa: - här luktar det bla fis, svettlukt, vitlök och fot-juice, fot-juice, visst låter jätte äckligt?

Ikväll blir det semester svenskar i Phuket på TV.

Gokväll

Git

Kommentarer
Postat av: Fa

2009-01-21 @ 21:17:06
Postat av: Farmskan

Tack för idag och förlåt att jag springer och stör hela tiden :) Ses på måndag

2009-01-21 @ 21:17:58
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0