Purjolök och rea!

Jobbade igår, riktigt skönt att känna sig lite nyttig igen. Gjorde klart allt som legat och planerat in lite inför framtiden också. Känns mycket bra.
MEN, det var så inihel..te kallt, inne på jobbet, gick hem på lunchen och hämtade en filt, klagade lite, och fick till svar att vi är för få på jobbet, så då blir det inte lika varmt. hrm...

Åkte till Maxi för att handla lite mat efter jobbet, betalt och gick med fasta steg ut, lyckats trampa på en purjolök som någon tappat och glider sen en bit rakt in i ett gäng som står och pratar minnen. Ber om ursäkt genom att säga att jag halkade på en purjolök, efteråt undrade jag om det lät trovärdigt? Efter den gröna repan efter mej, var jag i alla fall glad att jag inte bröt något.

Varit på shopping i Växjö idag, inte så mycket folk, det var rätt moddigt och köra. Hittade en jättefin slokhatt på rean, behövdes för det snöade ju ute. Sen tog vi en middag på en restaurang, plank-stek som var så vansinnigt god.

Ikväll blir det lugnt och fint, ett glas vin och förhoppningsvis något underhållande på tv.

Tänkte förresten bjuda på en bild från nyårsafton, när vi hade ett riktigt "Bar-häng" i köket!



BAR hänget i köket och Thomas min är obetalbar, har han kul eller?

Ha det gott

Git

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Ha ha ha... I love YOU!

2009-01-03 @ 22:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0