Styrelsemöte!

Jaha, då har mannen styrelsemöte ikväll hemma. Jag och en annan äkta hälft satt och drack vin och pratade Thailand. Blev serverade förrätt (kräftsoppa), huvudrätt (ärtsoppa), dessert (kladdkaka), de hade naturligtvis inte pratat ihop sig, eftgersom vi fick soppa två gånger irad. Det gick bra, jätte gott var det i alla fall. 

Mycket fotbollssnack och gjorde mitt bästa för att försöka imponera, men då säger sonen, mamma du vet ju inte vad du pratar om så sluta. Tänker jag inte göra, jag vet ju i alla fall hur en människa ser ut på plan, tex. smidig, stark eller skygg.

Vill också berätta att det känns jäkligt bra att vara tillbaka på jobbet, hade ett bra möte idag. 

För att inte tala om lunchen, då var det träning igen!! Det ni! Men tack för att ni peppar mej, det behöver jag.

Nä, dax att sova, i morgon är det Sun-Trip!

Kram
Git 

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Hej vännen, ha nu så kul på festen. Glöm inte och fråga om det finns svenskt kaffe på rummet och hälsa familjen Stork:)

Vången är Östervång där vi bor, återkommer om d 17, det blir ngt slags tema, hälsa Kalle och sonen. Kram P & M

2009-01-10 @ 16:04:23
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/
Postat av: Farmskan

Hittade du Peppes bodega till slut... eller var du en av de 107 svenskar som fick gonorré?? Hoppas du hade en kul kväll, temat var ju jättehäftigt. Kanske något för IKB:s nästa julfest? Pillan?

2009-01-11 @ 11:16:01
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0