Träningsvärk, Yipiii!!!

Som många andra har jag bestämt mej för att börja träna och äta nyttigt. Har nu ätit keso macka till lunch och yoggi 0,1% fett med bläbår (Davids tolkning av blåbär). Jag hade väl funderat på att ta tag i min kropp på riktigt, men så hände en sak i går morse som fick mig att packa väskan och gå till gymmet på A-huset direkt efter jobbet, stannade där i 2 timmar.

Jo igår morse, skulle jag ta på mig stövlarna, böjde mej ner och mina byxor sprack! Blev riktigt irriterad, dels för att jag inte har så mycket marginal med tid på morgonen, dels för att jag är för fet för byxorna.

Jag har alltså inte varit inne på det nya gymmet sen de flyttade det. Så duktig jag var tidigare, gick på flera gympapass, var själv instruktör i body-pump. Så slutade jag helt, var helt enket så trött på det att jag la ner alltihopa, plus att tiden inte riktigt räckte till.

Så nu har jag ont lite överallt, träningsvärk, och det är faktiskt en rätt skön känsla, jag har gjort mina (blivande) muskler trötta!

Sov så gott alla vänner

Git

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Fasen vad jag är avundsjuk på dig... borde kanske byta ut mina mjukisbyxor för att få samma "kick"... Ses imorgon!

2009-01-08 @ 22:01:26
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: Farmskan

Fasen vad jag är avundsjuk på dig... skulle kanske byta ut mina mjukisbyxor för att få samma "kick". Ses imorgon!

2009-01-08 @ 22:02:51
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: BloggPilla

Fy vad du är duktig, jag avundas dig. Själv har jag också varit ganska duktig idag ända till vi bestämde oss för att titta på en film i kväll och med den satte vi oss 2 påsar micropop. Suck... Ses i morgon (icke smalare än i går)

2009-01-08 @ 22:04:53
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0