Tupperware!

I dag började dagen med ett Tupperware (plast) party. Ja, du vet ju Emely att det inte är det roligaste sortiment jag vet, men när du mutade med lunch, så kan jag ju inte tacka nej. Riktigt underhållande och se hur man kan hitta så många kundfördelar med en plastburk med ett lock på. Riktigt imponerad av de långa beskrivningarna. Satt och tänkte på när jag själv skulle skriva om fördelarna, användningsområdena och var i miljöerna en möbelprodukterna passade  i mitt tidigare jobbliv.  Ja, hon som hade visningen, skulle nog bli en bra produktkommunikatör.

Hade bestämt mej innan jag gick att inte köpa något, visst det är bra produkter, men jag tycker inte att de är speciellt snygga, sorry. MEN jag köpte, en lökhackare! Det verkar kanon, så nu slipper Kalle vara ledsen när han blir tvungen att hacka lök. nästa gång. Undrar om lök ingår också förresten, priset var nämnligen 314 SEK.

Singstar har jag varit och köpt idag. Har suttit och sjungit igenom de flesta låtarna, Åh de e så sjukt kul. Fast jag inte kan sjunga, så skiter man ju i de, när man ser poängen rulla. Så Mange, snart slår jag dej, ska bara öva lite till.



Så här såg det ut när jag började för en vecka sedan! Fortsättning följer.

Magnus åkte ur körslaget idag, väntat, inte för han inte är bra. Men Erik heter ju inte snygg-Erik för inte och Hanna är "inne" nu.

Allt för idag!

Git   

Kommentarer
Postat av: Farmsk

2009-01-25 @ 10:25:37
Postat av: Farmskan

Då vet vi var vi skall ha nästa tävling med grupperna... Mamma Mia, here we go again.

2009-01-25 @ 10:26:17
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0