Kort arbetsdag!

Vaknade och kände mig bedövad i morse, efter dusch och fön, var jag svettig igen. Kom i alla fall iväg till jobbet, efter en tallrik filmjölk, urk det är inte gott, men orkade inte göra något annat.

Ett snabbt möte/ubildning, och sen ett 5-minuters mail, sen insåg jag att jag inte ska vara på jobbet. Dumt att smitta de andra. Packade ihop datorn och åkte hem (jag tog bilen dessa 300 m idag). Konstaterade att jag faktiskt hade över 38 graders feber när jag kom hem, inte konstigt att jag kände mig som i en bubbla. Sov ett par timmar och sen kopplade jag upp mig hemma. Har gått igenom lite innan den stundande semestern.

Jag vill verkligen inte vara sjuk, så jag hittade penicillin i medicinskåpet, de har jag pillat i mig idag. Dessa piller fick jag när jag skulle åka till Thailand i december och Sierskan, som jag var hos, sa att jag skulle få problem med en tand när jag var i Thailand, vilket jag tack och lov inte fick. Så nu passar jag på så jag blir frisk till på söndag. 

Hoppas också att jag kan gå till jobbet i morgon, det är sista arbetsdagen för en av tjejerna i gruppen, och vi har planerat en gemensam lunch allihopa. Jag tar en dag i sänder och ser hur livet ler mot mig i morgon kl 07.00.

Anci vad är det på tv ikväll?

Git  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0