Livet är underbart!

Nu börjar 3:e semesterveckan, den ska vi tillbringa hemma. Jag måste komma igång med min golf, har lite ångest att jag inte hunnit med detta plöjande. Undrar om jag kommer att bli biten? Det som bitit mig i sommar är hittills en humla och en rödmyra (även kallad pissmyra).

Var hos mamma igår och gjorde äggvåfflor med grädde och mandariner (?), var bra med henne, men det kan köra ihop sig med kortspelen med hennes grannar, mamma är ju tävlingsmänniska och ska alltid vinna. Gissa om det var tufft o spela med henne när jag var liten? 

Idag började dagen med en jättelång sovmorgon, en fotbehandling, sen på med bikinin, då kom regnet. Okey, vad gör man då? Jo planerar matlagning. Så blev det, förrätt ostkrustad med skinkstuvning, kyckling med stekta vitlökar och rosmaringgräddsåg, dessert pannkakstårta. Proppmätt och gott i alla fall, till det foot of Africa, vitt.

Har läst några kapitel till i den hemska boken, men jag börjar verkligen tveka på om den är sann, om man blir så misshandlad och ingen tror på en? Varför kan inte läkarna konstatera skadorna. Den är så knäpp boken, jag måste nog läsa den ändå, för hur som helst så sitter tjejens föräldrar i fängelse, så något måste de ha bevisat eller om de erkänt. Är det inte konstigt, att man läser något med sådat motstånd och illamående, men måste ändå fortsätta. Ibland undrar man hur man är funtad! Jag googlade på boken för att se lite recensioner och det är tydligen en efterlyst och svår att få tag på. Det jag hittade var en hel del annonser på folk som vill köpa den. hm. Vad tror du Mika, ska jag sälja den? Eller du vill kanske ha tillbaka den!




Är det någon som har ett bra boktips tar jag gärna emot det! Behöver något som jag inte behöver grunna på så mycket. Jag har ju semester.

En fråga till, är det någon som vet var man kan köpa en nylonstrumpa som gör att man ser tatuerad ut när man trär den på sig?

Sköt om er

Git

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Den kan du köpa av Patrik i Patriks combo...

2009-07-20 @ 20:00:00
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: mika

spara boken, så kan vi kanske göra ett klipp om några år!! :-)

/mika bara 4 dagar kvar att jobba innan semestern.

2009-07-21 @ 07:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0