Raukar å annat!

Då har vi varit på Fårö idag. Tittat och känt på raukarna. Lite tudelat om vad jag tyckte om Fårö...
Jag är i alla fall jätte glad att vi bor i Visby under vår semester här. Hade nog fått lapp-sjuka på Fårö. Påminner lite om Allvaret på Öland, vilket inte är mitt favoritställe. Kan nog iof förstå de som åker hit och hämtar inspiration till böcker osv. Det finns inte mycket annat att göra.

Vi har i alla fall haft en skön semester, med mycket mat och vin och slappat och shoppat och tittat på alla möjliga människor som spatserar omkring. 

I morgon kväll åker vi hem, så kvällen idag blir igen, lite mat, sen får vi se vad Visby har att erbjuda en lördag kväll. Resten av familjen vill sitta hemma sista kvällen och bara mysa. Vi får väl se hur det blir med det.

Ta hand om er!

Git     

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Sorry om jag väckte dig idag :(

Sen när vi ses skall jag pressa dig på lite menyer... Kram!

2009-07-14 @ 20:07:48
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0