SEMESTER!!

Japp nu är det dax att ha semester. Det ska bli så skööönt. Jag hoppas bara jag blir av med min förkyldning och hosta till söndag. Den är fortfarande ganska irriterande.

Fick i alla fall undan allt jag förutsatt mig på jobbet idag. Har också fått undan en del som legat och varit ogjort, när jag var hemma igår från jobbet. Det var ganska bra faktiskt.

Nu har jag smittat av mig på maken, så han snorar och hostar och ligger under duntäcket. Otroligt. Han har helgen kvar att jobba, sen har han också semester. Vi åker på söndag. Har fått lite tips som vi ska ta och titta på. Kolla detta:
ser det häftigt ut? Här frös tiden när James Dean dog. Det är alltså en, ja vad ska jag säga, en pub, levande musik , självklart då rock n roll a la 50-tal, ljummen öl. Hörde att Mikael Persbrandt varit här och beställt whiskey, men de har bara 3 olika drycker här, öl, vin och trockadero. Det ligger på Fårö. 

Sen får vi se och ni får läsa vad vi hittar på mer. 

Ikväll somnade jag så fort jag ätit middag, var totalt slut, värmen och förkyldningen tog musten ur mig. Sov ca 1 timme och sen tittade vi på En prins i New York, gillar Eddie Murphy. Jag väntar fortfarande på att han ska göra en film där Selenskans mans kompis träffade honom i en hiss, i NY när han säger "Down", och hon kastar sig på hissgolvet med väskan över huvudet. Han ville ju bara åka ner.....

Ha en go fredag kväll, själv ska jag till Eneryda i natt och hämta några ungdomar.
Git 

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Ha en riktigt skön semester... det är du värd! Kram

2009-07-04 @ 10:33:24
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0