Solat, tvättat och strukitl!

Idag har jag lyckats ligga en liten stund i solen utan att huvudet protesterade. Är fortfarande rosslig, men det låter värre än det är. Får ju passa på att bränna lite till på huden innan molnen kommer. Har städat hela huset idag, hujedamej va svettigt, gick i bikini, överdelen var lite för stor, konstaterade maken när han kom hem från jobbet. Nåt hade ramlat ut. Jätte tjusigt, här har jag gått och torkat fönsterkarmarna... hoppas att det inte var så många fönstertittare ute idag.

Ikväll har jag gjort ett besök på sonens jobb, oj vad skärmar överallt, att hålla koll på. Fick även se den fina teckningen som han gjort av Mr IK himself. När jag skulle gå ut möter vi vakten. - Eh, jag visar bara mamma runt...och jag säger -Ja, jag har inget leg med mig jag jobbar inte här...  Tur att han kände honom, han sa bara att det var ok. Blev lite skraj där.
 


Den yngste sonen ändrade sig idag om Gotland, vill nu åka med. Det ska bli kul å rå om honom. Hoppas bara han har tålamod med vårt ganska lugna tempo. Stranden, "fikakorgen", uteserveringar och en tupplur på eftermiddagen. Det låter ju lite tråkigt, men avkoppling och njuta av livet, det är precis vad vi tänker denna  veckan ska gå åt till.


Solnedgång i Visby

Ha en fortsatt bra helg!

Git

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0