Allt väl!

Började dagen med ett märkligt samtal från mitt fd.jobb som hade fått ett brev med mitt namn på men en c/o adressat till en anställd från mitt tidigare jobb som jobbar och bor i Schweiz, det var från hans bank. Innan vi redde ut detta med vem som får ta hand om det nu? Det är ca 10 år sedan jag slutade på Utlands-personal-tjänst. Herregud, så rörigt det blev innan jag fattade något själv.

Väl på jobbet, fick jag veta att nattens jobb på IT gått alldeles utmärkt. Det kändes så skönt att kunna lägga alla förberedelser åt sidan och jobba i normalt läge. Stormöte i morse och månadens smarties delades ut. 

När jag kom hem, insåg jag att jag missat att gå och titta på studenternade , de samlas alltid bakom komunhuset för fotografering och lite mingel innan de åker iväg till studentbalen. Äldste sonen var hemma och åt med oss, så mysigt, har inte sett honom på jättelänge. Maken hade lagat middag, lyxigt.

Gjort min första golfrunda med fadder (det var tack och lov min man), jag har bestämt mig för att bli mer ödmjuk inför denna uppgift....har hela tiden sen jag bestämde mig, sagt att jag fixar det där gröna kortet på 5 veckor! Sen ska jag åka runt och spela golf på helgerna. För er som inte spelar kan jag berätta att för få det där färgade kortet, så ska man ha 18 poäng på 9 hål. Jag hade på premiär rundan 3 poäng. Ni fattar... detta lär ta tid.  



Fullträff!!!

Godnatt!

Git

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0