Backe upp och backe ner...

Är nu i Husqvarna, inte Jönköping som jag trodde, fast dessa städer har ju växt ihop. Jag och syster skulle ta med lillkillen och gå till Willys, det som BARA ligger 200 meter ner för backen. Jo säkert, vi har precis kommit hem och vi har varit ute och gått i 1,5 timme och fortfarande inte hittat Willys. Vi skulle förbi en mack, vi gick förbi två. Sen gick vi in ena macken och köpte bacon och ägg, så det får bli en fläskpannkaka ikväll. Yammi. Sen sa vi att vi köper varsen grillad korv, det glömde vi så när vi kom en bit, hittade vi en mack till, in där och köpte grillad korv (i papper, med senap). 
Vilka backar här är, totalt slut, och båkandes på en vagn med barn, 4,5 l bubbelvatten och lite annat under korgen, var det jättejobbigt. Vi hittade en bänk och satte oss som några andra pensionärer. Men det var skönt.

 Nu sitter vi och svettas och tittar på tornados på tv, behöver vila lite innan vi drar igång gourmet middagen för denna lördagen. Gott är det i alla fall, hoppas det finns lite lingon i kylskåpet, jag går nämnligen inte en meter till utanför lägenheten.

Ha en go kväll!

Git

ps. Farmskan, bjud upp CG och blåljus ikväll, ha det  riktigt kul!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, hur är det med lokalsinnet? Som vanligt eller?

Jag har ju sagt att du alltid ska ha en GPS i fickan!!

kram

2009-06-08 @ 19:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0