Blixtar & Dunder!

I eftermiddag brakade det igång, åska och ösregn, ända in på jobbet, översvämning...inte roligt, enda positiva med det är väl att det inte var där det fanns matta, utan den sidan utan. Alla datorerna stängdes av och telefonerna bröts, men endast en kort stund, sen kom det igång igen. Uj, vilken kraft vårat väder har.

Jag som hade tänkt ta mig hem någon timme tidigare idag, men det var just då himlen öppnade sig. Är så förkyld och hostig och det är faktiskt jobbigt, blir så svettig och ja, jag blir gnällig också. Vill krypa ner i soffan med en i skall glass med mycket chokladsås. Nu ska jag ju inte äta detta, men coachen!!! Vad för alternativ finns det när man mår risigt?

Nä nu drar åskan igång igen, måste dra ut alla sladdar mm......

Git

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Krya på dig... snart semester och behövlig ledighet. Kram

2009-06-30 @ 19:55:22
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0