Fortfarande mycket varmt!

Hoppas verkligen det stannar i minst 1,5 månader till. Var jätte trött när klockan ringde i morse. Hade ett rivjärn i halsen, tung i kroppen och inte sovit många timmar. Vaknade av att maken drog timmer halv 4 i morse, så fort jag väkte honom vände han på sig och fortsatte dra i en annan riktning. Han ringde sen till jobbet och sa att han var trött (han är ledig) för jag väckte honom så många gånger i natt....Åkte hem på lunchen och åt lite lätt och la mig i soffan för att vila en stund innan det var dax att gå tillbaka, ställde kl på 12.20 (jag hade inte ens gått på lunch då) och vaknade 13.30, tiden jag skulle vara tillbaka, ställde alltså kl 1 timme fel.

Uträttade an del ärende efter jobbet och sen hem och sen hällde jag mig i soffan, ska snart gå ett trappa upp och sova och sen ska jag vakna i morgon pigg som en älgakalv! Utan ont i halsen och den tunga känslan i kroppen! Jeho!

Godkväll!

Git

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja hoppas verkligen att du slipper det vännen, det är inget kul att ha ont i halsen o vara tung i huvudet i detta varma väder, jag vet. Det suger och det enda man går o tänker på är allt man skulle fixat undan på jobbet innan semestern. Men den orken finns bara inte, man svettas bara man rör sig utan att vara ute i värmen. Kramen

2009-06-29 @ 23:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0