Fredag och griskött!

Alltså inte kyckling på en fredag. Vi har nästan slutat med det, innan åt vi kycklingfilé i alla former på längden och tvären, grillat och kokt. Maken var lite orolig att det skulle börja växa fjädrar på oss. Kacklar har vi gjort länge...



Helgen blir det barnvakt för min del. Åker till Jönköping i morgon för att vara med min syster och hennes barnbarn, har hört talas om att han vaknar lite då och då på natten, ska bli spännande och se om jag vaknar. Jag gjorde inte det med mina egna. Förutom när äldste sonen hade kolik i 3 månader, men då somnade jag ju inte ens....Sen när nummer två kom, och sov i 7 månader innan han piggnade till, så vande jag mig, vaknade inte ens om jag fick en stekpanna i huvudet. (Jag fick aldrig det, men min storebror fick det av sin son när han inte vaknade en eftermiddag, sonen var bara 4 år eller nåt då)

Lite städ ikväll och sen blir det tv-soffan och talang. 

Ha en underbar helg!

Git

Kommentarer
Postat av: Farmskan

På måndag kväll skall jag på samma fest som CG och Blåljus i talang... jag skall be han dansa =)

2009-06-05 @ 21:32:55
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0