Halt och lytt!

Undrar om jag sträckte mig igår på träningen eller om det är sviter från taxin som puttade mig i diket i lördags kväll? Har sån värk i ljumsken, känns mest när jag suttit en stund och reser mig, sen haltar jag iväg. Är det så fotbollskillar har det, där hör man ju ofta, -har sträckt mig i ljumsken...det går över.

Ikväll ska jag plugga på teorin (golfregler), har inte riktigt börjat ännu, jag gör det sen. Ska snart krypa ner i sängen och ha det som kvällslektyr.

Idag kom vår glädjespridare tillbaka från att ha varit på semester, brun som en pepparkaka och nu är ordningen återställd. Skönt att du är tillbaka, vi saknade dina glada tillrop.
Har hunnit med en hel del på jobbet idag, det kändes så skönt att få undan det som inte hunnits med under veckan. En bra dag idag alltså, på många sätt!

Gokväll!

Git

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0