Helgen!

Lördagen startade med en rejäl städomgång i huset. Sen ut på golf ranchen och slog lite bollar. Och sen storhandlade så vi klarade oss hela helgen.

Äldste sonen med sambo var här och grillade med oss, sen tävlade vi i sommarkrysset 2-1 till Git! (den som kom på lösenordet snabbast).

Vi var också en runda på IKEA och färdig ställde vår lilla tv-rum, resultatet blev ganska bra.



Blått och vitt denna gången, (det var rosa inslag förra omgången.

Steg upp ganska tidigt för att vara söndag idag, satte på mig lite mascara och sen ut och spelade 9 hål, det tar sig idag hade jag 8 poäng mot förra gångens 3 poäng, jag ska ha 18...

Nu sitter jag med hårfärg i huvudet två omgångar blir det idag. Första för att få bort den gråa banan i botten, och sen en slingomgång för att få liv i det igen. 


En hel del paket och penslar, det är knivigt att komma åt i nacken själv, Eva, jag hade behövt din hjälp idag! Jag ringer nästa gång innan jag börjar. Okey?

Dax att skölja!

Git  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men visst gumman! Och samma här... behöver snart din hjälp med samma sak,, du är bättre på det här än mannen :)

2009-06-15 @ 21:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0