Hellregn!

Förberedelser och förberedelser är en sammanfattning av dagens arbete. Och ibland önskar man att man kunde förberett sig!!

Snabbt hem efter jobbet åt lite snabbt, pluggade lite teori och sen ut i hellregnet på golfbanan. Där hade jag i alla fall förberett mig vad det gäller kläder. Det har varit kallt var enda gång vi tränat, så ikväll blev det underställ, huvtröja, regnjacka, träningsbyxor, regnbyxor och dunväst. Smidig som ett kylskåp var jag därefter. Åh jag glömde paraply, det hade jag ju också. Sen gick vi ut på banan och lärde oss golfvett i praktiken och röda pinnar, vita pinnar och gula pinnar. Hur ska jag hålla reda på alla dessa pinnar? Och dessutom hålla tummarna rätt på skaftet...

Hem och  in på Konsum köpte lite snabbmat, färdiga hamburgare att steka är vrålhungrig. Ska kika lite på tv och sen lägga mig i vettig tid så jag har mycket energi och är utvilad inför morgondagens spännande resultat av nattens arbete på jobbet. Ja, jag ska inte jobba inatt, bara sova.

Go kväll!

Git

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0