Ligger lite efter...

Både här och där. Så nu satsar jag på att komma ikapp. Hinner liksom inte med, utan det har blivit lite av varje, vilket inte känns riktigt bra. Men det blir  bättre tider snart. 

Måndag kvällen var det lite inköp av mat, den hade tagit slut efter helgen.  Sen försökte jag hitta en rätt färg på läppstift, fy va petit det kan va då!! Det jag köpte i helgen, sa min make att det var alldeles FÖR  "rosa", att det såg konstigt ut. Okey, det är bara det att det går ju inte tvätta bort, sitter i 12 timmar. Hur många gånger har inte reklam lovat detta? Men denna gången stämde det. Hittade i alla fall ett, det var  bättre.

Iväg till Diö och stärkte upp mina naglar som var helt söndersletna, så klart, tog två timmar, så kunden efter (en annan tjej på jobbet) åkte hem, hon hade inte tid att vänta längre, pinsamt för min nagelfixare, jag kunde ju inte göra mycket åt det...Låter jag fåfängd eller...ja, jo vem är inte det? Jag erkänner i alla fall direkt. Har funderat lite på var jag fått det ifrån, och kommit fram till att jag är ju lillasyster och min syster är 9 år äldre, så istället för att leka med dockor och fixa håret och måla dom, så använde hon mig, jag kommer ihåg när hon sminkade mig, det värsta var mascaran, när hon "slant" och petade mig i ögat, det sved och blev alldeles svart. Ja, så är det nog? Tror du inte det syster?

Tisdagen på jobbet har varit en mötesdag = inte mycket gjort alls. Men snart blir det bättre, hoppas redan i morgon. 
Kvällen var det träning ute på golfklubben, det var riktigt skönt, fick svinga ordentligt idag, skönt i luften och en oerhörd fokus och koncentration på en liten boll och att träffa den. Det rensar verkligen rent i hjärnan. Precis vad jag behöver just nu.

Godnatt

Git

ps. Jag fick säkert alla rätt på frågorna. Jag håller alla tummar för dig i morgon.

Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Hehe, jag behandlade också min syrra som en docka så det kan säkert lämna vissa "men";-)

2009-06-02 @ 22:59:54
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Farmskan

Gick ju bra ju... :)

2009-06-03 @ 19:51:19
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0