A-lagarna!

Idag har en av grupperna varit på teambuildning, medan vår grupp var kvar och skötte ställningarna och det gjorde vi med bravur! Nästa vecka är det vår tur! Ska bli spännande.

Har precis läst en blogg som jag följt ett tag om en tjej på 34 år som dog i morse. Hennes familj skrev det sista på bloggen. Känns så sorgligt, jag kände henne inte, men ändå kändes det som man mist någon man känner, overkligt. En tår eller två letar sig utmed kinden...Mina tankar går till henne och hennes familj, sina två små flickor. Skitsjukdom!

Hon medverkar i en bok som heter "Livet kan inte vänta" - så sant. Det gäller att inte tveka, utan njuta, utmana och leva varje dag. Lätt att säga, men kanske inte så lätt alltid, men man kan göra det oftare och oftare. 

Beställ boken här

Ta tillvara varenda minut och lev nu!

Ikväll har jag haft min stora son här, Tias, alldeles själva. Kalle o Stoffan inventerar på Willys, Virestad IF, alla spelare med en del föräldrar hjälper till. Jag har hjälpt till ett par gånger (det görs 4 ggr om året), men när jag hamnade till att räkna de torkade grisöronen och makrillfilé burkarna, tyckte jag det var dax att lämna. Grisöron luktar pyton och lukten går inte ta bort från händerna, som jag alltid sover på.....blä. Det du Mika, det skulle du aldrig fixa! 

Sköt om er

Git

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ungefär lika gott som Frolic på fingrarna... ni var bäst idag! Kram

2009-03-31 @ 22:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0