Blöt puss!

Det var vad jag möttes av idag när jag kom hem. Hunden Sassa blev sååå glad.
Tias kommer hem ikväll och ska äta med oss, hans sambo, har tjejbesök, misstänker att han inte vill vara hemma och lyssna på "tjatter"? Eller vad tror du Emmy?
I morgon åker tåget till Stockholm, det är fortfarande en del sjuka och några på jobbet som kände sig illamående, krassliga, ont i halsen idag. Får se hur stort manfallet blir i morgon kl 06.53 (okristligt tidigt).

Ikväll blir det tv-soffan och Let´s Dance, om jag får bestämma! 

Inget skrivande i morgon, då är det fest och glamour och klackarna i taket. Alla mina vänner som ska på FFFF (Föreningen För Festernas Fortlevende) i morgon, ha så jätte kul och dansa för mej också, ta inte på er för höga klackaskor, då gör det ont i tånaglarna på söndag, de vet ni!

Ha en go helg

Git

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Ses på partytåget :) Kramar!!!

2009-03-06 @ 17:40:55
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0