Helt vanlig måndag!

Tidigt i morse ringde klockan, visst känns det att jag misst en timme, när man sen kommer till jobbet är inte klockorna framdragna, så jag var på jobbet kl 7, det brukar inte hända!

Varit mycket på jobbet idag, men, det har gått bra, fokus och hårt slit, så löser det sig till det bästa.

Har precis läst artiklarna om glasbitarna i kycklingfilér, finns numera i både fryst och färsk, jäkla sabotörer!!! Vi äter ganska mycket kyckling, men nu vågar jag inte köpa den förrän de hittat de idioter som gjort detta. Fattas väl bara att de trycker ner även i annat kött, jag tänker inte bli vegeterian. 



Idag har jag ätit griskotlett, det gick bra, med tanke på att jag fick sladd med tandborsten två gånger igår, först på morgonen och sedan kör jag samma väg på kvällen. Rätt ner i tandköttet vid framtänderna, blivit en svullen plump som svider som attan. Kan inte heller skölja med Listerin, vågar inte ens tänka tanken...iiihhh, men äta går alltid!

Ha en go afton!

Git

Kommentarer
Postat av: Blogg-Pilla

Fast glas är kanske enda sättet som kan få mig att gå ner i vikt, måtte de bara inte stoppa det i chipsen

2009-03-30 @ 20:17:50
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0