Ingen rövtisdag idag!!

Nä, nu har vi begravt den dagen tycker jag. Uttrycket börjar bli lite sletet nu. (det har varit många tisdagar hos oss, som varit mindre braIdag är det tisdag, var en kommentar jag hörde när jag kom i morse, snabbt sköt jag in - och det kommer att bli en bra tisdag idag! Och det blev det. Hade ett mycket bra möte med kolegorna och ett par andra inbjudna.

Klädsnacket fortsätter.....överallt hör man beskrivningar av klänningar, blusar, tuniker och jag vet inte allt, varför vet alla vad de ska ha på sig? Jag fick ett tips idag, Samarkand i Växjö har öppet till kl 20.00,  jag måste se desperat ut, men i morgon bär det av  till Växjö efter jobbet för att se om jag hittar något. Tack för tipset "Slim".

Efter jobbet idag kom Sassa, den svarta portugisiska vattenhunden som vi ska passa i 3 veckor, när matte åker till Kata Beach, ja ha det så bra! Denna hund är samma som President Obama ska skaffa sig, kan ju vara bra att veta, om man träffar på han.

Vill förresten passa på att tipsa om en matblogg med LCHF kost. Förutom recept så finns det mycket annat intressant att läsa:

http://airamsmat.webblogg.se/index.html

Dax att sluta hunden tycker jag sitter ivägen.....

Go kväll

Git

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0