Klädnoja!

Åh, snart är det dax att åka till Stockholm och träffa alla kollegor från de nordiska länderna. Det kommer att bli kul, MEN jag hittar inget att ha på mej! Hur ska jag hinna med detta? Får ta och köra en kväll denna veckan till staden och kolla. Det värsta med att inte ha en aning, när jag då kommer till butiken, känns inget snyggt utan bara tvingande att köpa något för sakens skull. Ja, det får kanske bli till att inventera i sin egen garderob.

Varit mycket på jobbet idag, gick iett. Systemen svajade lite emellanåt, känns inte bra. Haft några intervjuer idag, de kändes bra. 

Lagade sen jättegoda järpar med chillisås och grädde, sååå goda. Åt en egenlagad wookgrönsaker med creme fraiche, chillisås och persilja. Har fått dille på persilja, vilken god krydda. 

Tittar nu på  Design Thomas & Simon, mitt favoritprogram, de är egentligen raka motsatsen till vad jag vill ha hemma, mycket färg, jag som då helst väljer vitt och vitt, kanske lite mullvad å så bryta av med grått. 

Ha en bra kväll

Git 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0