Lånar lite...

Hej mina vänner. Ja, jag lånade lite snabbt en dator för att göra en uppdatering om vad som händer just nu. Det tar alltid tid när försäkringsbolat är inkopplade. Dessutom måste vi komma iväg och köpa en ny dator. Finns inte så mycket att välja på i lilla Älmhult. Enväldshärskare på lap-top fronten, nä, det behövs konkurrens för våra kära handlare här.

En sammanfattning av förra veckan, Gr%&¤#/ =(, ja en märklig vecka. Människor man tror på sviker på ett så jäkla dåligt sätt. Jag känner mig lurad!!! Men jag är inte bitter. 
Denna veckan (och slutet av förra faktiskt) så ordnade sig på det bästa sättet. Så skönt. Nu är det bara att gå vidare och blicka frammåt. (Detta var sammanfattning av jobbfronten.

Hemmafronten; har varit mycket mys med Sassa (vovven vi passar), sicken pärla. Har lärt sig "high five", så urgulligt, sätter upp tassen när vi säger så, fast hon vill ha godis efter så klart. Har köpt ett rosa hårband till henne med fluff och en barbie bild på. Den tog hon bort. Så nu är bara den rosa snodden kvar. Hon har toffs! Maken tycker det är bra att hon inte är vår, han tror att jag skulle klä henne i rosa klänning om hon var min. Så tokig han är, skulle jag aldrig göra ju.

Helgen har varit vila och sen glada skratt och intressanta diskussioner med våra goda vänner och LCHF-coacher. Ja, fortfarande lagar jag denna goda mat. Även vågen börjar lugna sig nu när jag stiger upp på den (även om vågen visar error, när jag ska mäta fettet på kroppen). Har tills nu gjort mig av med -6.2 kg! Supernöjd. Vid -10kg ska jag unna mig chiliostbågar, har aldrig ätit dem, men älskar ostbågar och chilli, så den kombinationen måste vara oslagbar. Ost är väl bra förresten, Eva?


Innehåll:
Majsmjöl, vegetabilisk olja, ostpulver (ost, jästextrakt, färgämne (E 160a, E 160c)), mjölksocker, salt, stärkelse, druvsocker, vasslepulver, socker, smakförstärkare (E 621, E 635), citronsyra, chiliextrakt, cayenne peppar.
Kan innehålla spår av jordnötter.





Hej så länge kul att så många tittar in, ledsen över att jag inte kan uppdatera varje dag, men det kommer, det kommer...

Git 

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Fasen vad duktig du är och TACK för att du gjorde en uppdatering äntligen. Cheseballar skall du äta... det är jäkligt gott!

2009-03-17 @ 21:12:34
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: Eva, lchf-coach:)

2009-03-19 @ 19:04:38
Postat av: eva, lchf-coach:)

Hej goding, kalasbra jobbat! Men jag vill INTE du ska fira med ostbågar vännen... om du inte vill svulla upp på en gång igen.



Om du äter hela påsen (vilket du säkert gör om du öppnat den) har du satt i dig kolhydrater motsvarande vad du nu äter på 14 dagar!! (En påse innehåller 140 gr kolhydrater).



Alternativ; riv parmesanost - lägg i högar i stekpannan o låt smälta, pudra m chili och låt kallna... och vips har du snacks som innehåller 0 kolhydrater, mycket fett och som är kalasgott!



KramKram



2009-03-19 @ 19:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0