Ligger lite efter....

Ja, jag har inte riktigt kommit ifatt i mina åtagande denna helgen. Efter en skön förmiddg igår, kom jag på att jag skulle behöva inhandla lite allt möjligt. Hann in i några klädaffärer hittade ett par häftiga jeans-harems-byxor, en vit blus och lite annat smått och gott.  

Träffade Daniel och Katrin på Ikea parkeringen, så de kom hem och fikade, efter 4 timmars tittande på Ikea kök...stackars Daniel, han var inte sugen på det. Lyckades sälja in LCHF till Katrin, hon blev helt såld på det, lycka till!

På kvällen kom Mattias och Emely och vi grillade. Super duper gott. Som vanligt är det ju maken som grillar (någon säger att det alltid är mannen som är den bäste grillaren). Ja, han fick gärna stå ute och grilla, det var iskallt för att vara mars månad, iof så var det ganska skönt på dagen, men kvällen blev kallare. Kom in och ville ju att jag skulle känna på händerna, sååå kalla de är, känner du?

Sen blev det TP,


jag ledde länge, men fick inte en bra fråga vad det gäller den bruna plutten. Så det gick inte så bra, Emely gled ifrån mig och vann! Även om jag visste vad Finlands förste kvinnlige president hette, Kalle var övertygad om att jag tittat på baksidan, nej vännen, jag fuskar inte i TP, det är bara i Pictionary.



Emely tyder en av frågorna till Mattias.



Kristoffer är lite trött.....



Sassa tror att hon är en knähund, vill också vara med när vi spelar...

Ha de gott

Git

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0