Lilla Sassa har lämnat oss!!

Hennes riktiga matte hämtade henne idag. Brun/svart efter 3,5 veckor i Phuket kom hon så och hunden blev hysteriskt glad. Hur ska vi tolka det?

Är vi hundmänniskor eller är vi hundmänniskor? Åh, vad det är svårt. Vill så gärna ha en liten hund, MEN samtidigt är det bökigt när vi åker iväg. Finns det några hundvakter där ute när vi inte är hemma? Hör av er, kan vara bra att veta. OM det blir en hund så blir det en Bichon Frise, om jag får bestämma. Visst är de söta?



Skrollan!

Varit ledig från jobbet idag, vaknade 8.30, ringde tandläkaren åt mamma, fick tid direkt, var uppe hos henne och hämtade tänderna (måste vara skönt att inte behöva följa med) och lämnade in dom. De hade gått av på mitten. Så nu går hon inte ut förrän på tisdag, när de är tillbaka. Är hon fåfängd och 85 år eller?

Därefter hem och rensade, städade och sen ut på tippen. Efter lunch, åkte vi till stora staden Växjö, åt massor av god mat på en mongolisk restaurang, och sen plöjde vi i affärerna. Köpte endast strumpor, långa vita, långa svarta och halvlånga svarta (läste fel på paketen). Thats it! Hittade ingenting som passade i smaken denna dag, så kan de va ibland, tack gode gud att det inte händer så ofta, (att man inte hittar något mer då).

Packade upp det som de andra köpt och lagade lite god mat, lövbiff med skinka och röd tomatpesto, rulla ihop och stek, super duper gott.

Ett glas vitt vin och "så ska det låta..." Älskar bara Amazing Graze, får alltid ståpäls när jag hör den.

Ha en go kväll!

Git

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Sådär är det alltid för mig också när jag VILL handla... då hittar jag ingenting. Ses på måndag!

2009-03-27 @ 22:10:11
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0