Mycket att stå i...

Igår var det mycket att hålla reda på, förberedde mig hela dagen på att kunna släcka ner kl 20.30, var färdig redan kl 19.30, så då släckte jag ner, till allas förtret. Jag tycker det var riktigt mysigt.

Sen skulle ju klockan skruvas fram 1 timme, det var lite surt...när får jag tillbaka den timmen? En gång har jag ju förlorat den, 1980 när det började med sommartid.  

Fick lite kaffegäster vid lunchtid igår, Pillan o Mange skulle handla på IKEA, saknades tyvärr det dom var ute efter, så det blev bara lite köpt för deras del. Sen kom äldste sonen och ville också ha fika, då hann jag förbereda mig lite mer, så det blev våfflor (LCHF-vis) tja, det var okey, men det kändes ju att det saknades socker.

Maken jobbade sent igår, så jag var hemma och hällde mej i soffan hela kvällen, lagade lite mat.

Ha de gott

Git


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0