Ny dator, Yipiii!

Idag efter jobbet blev det full fräs till Växjö, nu har det gått för lång tid....köpte en ny laptop., en metallic färgad, snyggt va´? Har nu hållt på i 2,5 timmar för att installera allt som ska in. Ja, det är inte så svårt det är ju hela tiden frågor "for dummies", det är bara att svara "OK" och "fortsätt", så löser ju datorn resten. Jätte smidigt! In med virusprogrammet och nu är jag igång.

Idag har det gått mycket bra på jobbet. Hade besök från styrelsen, de verkade nöjda med besöket, får väl höra med chefen sen vad de tyckte. Vi var ju så snygga med vår tv monitor!!

Fått min utvärdering av Mange idag, måste läsa igenom och se hur han tänker....Tack, för du tog dig tid, vet att det tar över en timme att fylla i den.

Bokat spa i Varberg idag, jag längtar jätte mycket. Passade på att prova en baddräkt när jag ändå var i Växjö. Ni vill inte veta hur det såg ut va´? Jag kan berätta hur jag kände mig. Spegeln visade en klump hälld i en svart gummi tub, tur att man har lite självinsikt. Det blir bättre med en tvådelad och morgonrock.

Nu vill sonen ha datorn, har ju inte kunnat kolla MSN på huuuur länge som helst!

Godnatt

Git 

Kommentarer
Postat av: Blogg-Pilla

Menar du att vi inte får bubbla i våtdräkt? Då vill jag inte följa med.....

2009-03-19 @ 20:34:13
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0