Sköna söndag!

Uppe med tuppen, kunde inte ligga kvar i sängen, för ryggen värkte. Det gick tack och lov över efter en stund i duschen.
Lagade tidig lunch idag och satte mig sedan med utvärderingen som vi ska ha med oss till vår ledatutbildning i morgon kväll. Spännande...väldigt vad lika svar jag och mina två observatörer hade svarat. Ja, jag gillar att få dessa utmaningar och se vilka styrkor och svagheter jag har, en del vet man om, men en del kom det ju fram som jag inte tänkt så mycket på. 

En runda upp till mamma sen. Där satt de och spelade kort och var pinsamt spydiga mot varandra...sen kom det en inneboende där, som hade festat till det på förmiddagen idag, han vinglade omkring med sin rullator, iförd kalsonger och en öppen skjorta. Det var nog lite väl mycket för tanterna på äldreboendet. Lite småkul och sitta och titta på hur kul han hade och hur besvärande det var för de andra, samtidigt kunde de inte låte bli att titta på hans filsingar.



Det var som tur var inte denna modellen.

Ha en skön söndagskväll!

Git


Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Men visst underlättar det att vara lite förvirrad ibland hihi. Glöm inte vattnet i morgon, kram

2009-03-22 @ 20:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0