Tillbaka till Älmhult!

Jag hade ju inte datorn med mig...har varit i Markaryd på Ledarskapsutbildning. Då vet jag var jag har att jobba med ett tag framöver. Långa tuffa dagar med några inslag av grupparbete. På-minuten-musik-tävling på kvällen, skitkul! Kvällen efter blev det "Sant-eller-falskt". Vet ni att en förhud kan töjas till lika stort som sex st fotbollsplaner? Det är faktiskt sant (enligt Alga speltillverkaren).

Kom hem kl 17.00 duschade av snabbt, sen iväg till goda vänner som hade bjudit in 13 andra som också var sugna på lite kul en onsdgskväll, det bjöds på en mycket god Sparris soppa med kyckling och ostmuffins till. Supergott! Mätta och goa var hela gänget och vidare till Speak Easy Comedy Club. Özz Nujen med några nya stå-uppare var där. Hjälp va kul, han lyckas verkligen driva med precis allt och alla, inga hämningar eller begränsningar. Jag hoppas jag inte missar nästa tillfälle är om ca 1 månad, då vill jag inte köra...igår gjorde det inget, var tillräckligt trött efter utbildningen.

Ikväll har vi städat ur bland väskor, gamla jackor och annat smått o gott. I morgon blir det fortsättning på det. Ska bara hjälpa mamma några timmar också. Sen blir det Växjö på eftermiddagen, äta lite gott och shoppa loss "lite".

Nu snöar det i Älmhult, sssssssss

Git   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0