Trångt i soffan!

Sorry, tänkte jag skulle blogga igår kväll efter Let´s dance, men somnade innan det var slut. Läste idag att det var "gummimannen" som åkte ut. Nja, tycker nog att den store mannen var lite stelare och borde fått en värdig 3:e plats.

I soffan som jag sov blev det trångt, kolla in Sassa som breder ut sig:



Ikväll är hela familjen samlad med sambo. Lite bilder på familjen nedan:



Maken med sina snygga röda glasögon, blev lite mobbad för dessa...men han tar inte åt sig så lätt!



Sönerna, alltid kul med paket, rena julafton!



Äldste sonens trolovade, gillar utsmyckningar?!


Är hemma själv idag, killarna är på fotboll i Sölvesborg. Har bestämt mig för att lata mig ordentligt under tiden de är iväg. Mysbyxorna på ett tag till!


Leta lite goda recept för i kväll. Har bara ett "måste", ner till guldsmeden och fråga vad de har i min vigselring!!! Bytte i somras och får utslag av den. Har inga allergier, men kan inte ha den på mig utan att få kli.



Undrar var solen tog vägen idag? Men strunt samma, ha en underbar dag och ni som räfsar i trädgårdarna idag, hoppas någon kommer förbi med rulltårtan ni ville ha, får se om jag förbarmar mig? På med trädgårdshandskarna så ni inte får blåsor.

Git

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Herregud... vad är fram eller bak på den hunden... Hjälp mig!

2009-03-21 @ 17:08:54
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0