Vilodag!

Söndagar är hälsa-på-mamma-dag-och-tvätta-åt-henne, men se idag var där inte så mycket tvätt, så det lämnar jag med varm hand till min syster som åker dit i slutet av veckan!! Så jag fixade det mesta av vår tvätt istället.

Haft en skön dag med mycket vila. Var nere och köpte en bingolott, har inte spelat sen Loket var med, bara lotten kostar 100:-!!! Hur har det gått till? Men jag vann 200:-!! Så plus blev det i alla fall.




Innan spelet lagade jag Taco-paj á la Gits vis. Stoffan tyckte inte om det så han bakade plättar till sig, inte så ofta han står i köket, men än är inte undrens tid förbi, visst ser han ut som en riktig kock?



Nu är det Bondfilm som gäller, vilken kvinnokarl! Och för det mesta så är det ju alltid gifta kvinnor och han ska vara någon att se upp till, hm.

Ha en skön kväll!

Git

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0