Vitaminkick!

Nu är det fixat! Varit i Växjö och inhandlat festblåsan. Började med att klämma in mig i en klänning storlek 36...gick ju sådär, okey gick upp några storlekar, då gick det bättre, åsså en storlek till, perfekt! Jag var bara tvungen att se hur långt jag kom, mitt största problem var nog hur fasen jag skulle få loss klänningen från hakorna, utan att ta sönder den, hur förbaskat korkad får man vara? Men man måste ju drömma och ha mål här i livet! Sen ett par klackaskor, 9 cm klack, storlek 37, tja, funkade ju inte heller när man har storlek 40 i skor. Men snygga va dom. Det blev två par stövlar, ett par bruna platta och en par mullvad korta, liten klack. Snyggt.



Blommig klänning från HM, Jeansjacka från Only och stövlar från Sko Dej.
Sängen från IKEA.

Hittade lite annat också, bra och ha kläder, och sen mådde jag som en prinsessa! Vicken skön känsla när man får köpa nytt, det är ett glädjeämne i shopping!


Go kväll

Git



Kommentarer
Postat av: Farmskan

Skitsnygg klänning ju... kul med lite färg till skillnad från mig som jämt kör med svart, och lite svart och så lite svart till det...

2009-03-05 @ 18:24:53
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: evha, lchf-coach

Hej pinglan,

jisses så nice - vette sjutton hur Kalle vågar skicka iväg dig till storstan :)

Ha de så kul så får väl vi andra roa oss på (ff)ffff

kram Eva

2009-03-05 @ 18:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0