What a wunderful morning!

Solen sken och började värmas lite smått i morse. Tog en runda med hunden, som inte ville tillbaka in idag, det ville inte jag heller. Nu skulle man haft semester, men det är klart, det går ju inte ligga på soldäcket och smutta på något gott ännu. 

Jaha, då sprack då min dröm om chilli ostbågar, Eva, är det verkligen sant??? Men okey, du gav mig ett bra tips på hur jag kan göra egna. (Läs Evas recept på egna ostbågar under kommentarer i inlägget den 18 mars) Det testar jag redan i morgon kväll.

Maken och jag har haft en städkväll, min tur att ta nedervåningen, den är mycket bättre, det stora badrummet där uppe, tar längst tid. Lagade sen lite chillibiffar och persiljemos på grönsaker, mums!

I morgon blir det vinkväll och lite 86% mörk choklad.

God kväll

Git

Kommentarer
Postat av: eva, lchf-coach:)

Good girl, vin o choklad - yes we like it :)



2009-03-20 @ 20:10:42
Postat av: mrollan

Git is back in business... yes... go Git!

Vad tycker du om Laila ikväll då... Hon är grym... men å andra sidan är "väggen" det också och han barnprogramsledaren mé... usch vad svårt det blev nu då.. vem väljer vi?? Måmdag morgon kvar i nio, bord 3 i fikarummet.. då tar vi diskussionen...

kram på dig! mrollan

2009-03-20 @ 21:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0