Bowling!

Nu har vi varit i Osby på disco bowling med gänget på jobbet. Ja, jag vann ju inte, men jag kom inte helt sist...Det var i vilket fall hur kul som helst. Med dessa konstiga skor på, kände mig som en clown. Var jätte rädd för att få för hög fart så jag skulle halka på banan, har ju sett ett och annat på youtube, hur tokigt det kan bli. Sen gällde det att hitta ett klot som var lätt och hade stora hål, så jag inte fastnade med fingrarna, som är ganska stora, och dessutom blev jag varnad innan jag kom dit, lätt att bryta naglarna när man kastar klotet, så det var ju också ett handikapp jag hade.
  
Startade med Taco buffé, vrål hungrig klämde jag i mig två portioner med massor av köttfärs och lite grönsaker. Göttit.

Det stängde redan kl 21.00 så det blev att åka till Loungen på Sorello, ganska lite folk där när vi kom dit, förklaringen var att det var hockey på tv. Gick sådär när vi kollade sist mot Canada.

Träffade gamla goda vänner där i alla fall, de skulle gifta sig i sommar i sin hemstad Leeds, åh va mysigt, synd att de inte gifter sig i Sverige, då hade jag äntligen fått gå på bröllop, det är så länge sen jag var på ett bröllop. De flesta av våra kompisar är redan gifta. Önskar Claire and Jonathan all the best, with all my love to you both.

Hemma igen och imorgon ska jag sova länge, maken jobba i helgen, och jag ska göra så lite som möjligt, okey, möjligen jaga lite  möss så chefen kan komma och hälsa på någon dag. Diska lite kanske, nej, vi har diskmarskin. Lovar, vi har ingen mat eller gammal disk framme som mössen kan anfalla.

Sov gott

Git 

   


 

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Vad härligt att ni hade en bra kväll!! Ja, jaga på så tar vi en fika någon lunch hos dig sen =)

2009-05-09 @ 10:10:07
Postat av: Blogg-Pilla

Det är rätt gumman, det är viktigare att inte bryta naglarna än ha bra klot så man vinner

2009-05-09 @ 20:51:48
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0