"Bull-mamma"

Har bakat idag med. Det är något konstigt med LCHF-kost. Den får mig på andra tankar. Baka fanns inte i mitt liv innan, nu har jag gjort det två dagar i rad. Men det är ju inga avancerade saker, det är lite bröd. Så ikväll blev det en mindre smörgåstårta enbart till mig. Med grönsaker, skinka, ost och äkta majonäs, så super gott! 

Det har varit en bra dag på jobbet idag, inte en massa möten. Har fått undan en hel del. Letade efter en papper idag, sen kom något emellan, gick tillbaka till skrivbordet, men hade fått ett hjärnsläpp, kunde inte komma på vad det var jag letade efter, fick backa bandet, för att se om det hjälpte, tack, det gjorde det. 

Efter jobbet åkte jag på min cykel, med snea styret, direkt till "Hessan" för en klippning, fick även lite huvudmassage när hon tvättade bort alla kemikalier jag hade i håret, stackarn att de bara klarar av att tvätta rent allas hår med dess innehåll. Hon gjorde en bra klippning, med sen fönar hon det inte lika bra...familjen skrattar gott åt hennes sätt att göra det på. Så upp och göra om, så jag kunde gå vidare till affären. Nu känns det bättre.

Go kväll

Git 

Kommentarer
Postat av: Blogg-Pilla

Du blev säkert hur fin som helst, skulle vara kul och se hur det blev, hörs i morgon. Kramen

2009-05-13 @ 22:25:26
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0