Dagen före fredag!

Möte och möte startade dagen idag. Högt i tak ibland och ibland inte. Får massor energi ibland och ibland tar det lika mycket energi. Så idag blev det nog plus minus noll. Men det är så det ska vara, nya tag i morgon. Oavsett var jag oerhört trött när jag kom hem. Kände mig helt färdig. Det blir slappt ikväll och hämta nya krafter till fredagens jobb och äventyr.

I morgon kväll blir det bowling. Akta er, jag är inte helt säker på att jag har koll på klotet! Fast tävlingsmänniska som jag är, så ska vi nog se att laget jag är med i kommer att göra det mesta för att ta hem segern. 

Musen som jag såg igår är död. Den satt i fällan i morse. Maken tog ut den, när han sen skulle tömma fällan var både fällan och musen borta. Undrar vem som ville ha den? Kanske en hungrid fågel? Så akta er när ni är ute och går, ni kanske inte bara får fågelbajs på er, det kan dimpa ner något annat också...
Men, maken sa att han sett en till här inne idag, alltså är det inte för tråkigt!!! Ny jakt alltså. Ja, du chefen, de små "äcklen" fortsätter tränga sig in. Inte så konstigt, det är ju så råkallt ute, de fryser väl.



Ha en go kväll!

Git



 

Kommentarer
Postat av: Blogg-Pilla

haha jakten fortsätter..... prova och locka med rökt korv det funkar klockrent

Natti natti ses i morgon (med nya krafter, om vi hittar dem:))

2009-05-07 @ 20:51:33
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/
Postat av: Farmskan

Tänk att jag aldrig kommer att kunna besöka dig någon gång... buhu!!

2009-05-07 @ 20:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0