En helt vanlig dag!

Hade sonen med mig till jobbet idag, mycket att stansa in som han har hjälpt till med. Att sitta och stansa i 7 timmar amma sak, gjorde denna tonåring snurrig som han själv sa. Men han klagar inte! Bra jobbat gubben.

Forfarande en hel del att göra på jobbet, hoppas det lugnar ner sig lite snart. Efter flera hämtade pinnar idag, så kunde jag äntligen sitta och se hur en BO jobbar. Hade hoppats att jag hade fått lite mer tid där idag. Men jag ska ta igen det.

Ikväll kom äldste sonen med sambo hem och fixade lite med vår dator, den ska vara bättre nu. Fanns något gratis program att ladda ner, så det går se vissa tv kanaler genom den. Sportkanaler, jag engagerade mig inte så mycket. Men maken blev lycklig!

Grillen var igång ikväll, grillad fläskfilé med tillbehör, supergott.

Jo, jag har ju bakat igen!!! Denna gången gick det mycket bra, ugnen var på sitt bästa humör. Jag gjorde LCHF tekakor. Det var jätte lätt och jag fick en efterlängtad ostmacka! 6 st blev det, jag krängde 2 av dom medans jag lagade mat. Resten sparar jag till i morgon bitti. Innehållet i mackan ägg. philadelfia ost, salt och lite  bakpulver.

lchf-oopsie

Visst ser de goda ut?

Just nu precis fick jag en puls på 200, helt plötsligt springer det en mus framför tv:n, jag sitter själv och skriker allt vad jag orkar, musen försvinner ner i ett litet hål där elementledningen går ner i golvet, jag slutar inte skrika, Kalle rusar så fort det går ner från trappan och undrar vad som har hänt! Jag förklarar, han hämtar den grön/gula musfällan laddad med skinka. Det du Eva, jag trodde inte jag var så rädd för dessa, men när de överraskar mig på det viset så...
 
Hörs igen i morgon

Git

Kommentarer
Postat av: Blogg-Pilla

Men vännen nu har ju ni snart lika många olika husdjur som vi haha

Du är superduktig med ditt nya liv och smal och snygg är du också:)

2009-05-07 @ 19:27:17
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/
Postat av: Eva, lchf-coach:)

Hej skruttan,

fy för den - lider med dig i musriket! Själva har vi ju Harry som skydd nere o Olga (ugglan) som skydd i luften mot sådana kryp! Kul att ooopsiarna smakade gott - ser onekligen läckra ut!

2009-05-07 @ 20:48:31
Postat av: Farmskan

JAG HATAR MÖSS!!!!!

2009-05-07 @ 20:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0