Festen och dagen efter...

Ja nu är festen över, trött som en räv, har hållt på i 3 dagar nästan, fredagen var födelsedagen (lill sonens), sen förberedelser inför lördagens fest på A-huset med alla kompisarna. Jag, Tias och sambo, förberedde hela lördagen fram till dax. Sen kom högtalarna, att det är så viktigt att ha så stora högtalare som det bara får plats uppåt! Fattar inte. Men jag hittade ett par Bilsom öronskydd i soprummet, dom tog jag på mig...snygg som dan´ är lång i dom.

 
Äldste sonen agerar DJ.

Paketöppning:



En ölkylare håller han i handen, jätteglad! Fick massa fina presenter, och dessutom blev festen riktigt lyckad, frågesport som naturligtvis handlade om han själv, tex. "var glömde hans mamma hans Nalle när han var ca 2 år?" 
1.   Systembolaget
X.   Mataffären
2.   Skoaffären

Rätt svar: Skoaffären. (den kom aldrig tillrätta, så det var lite tragiskt)

Svärdottern och jag satt mest i köket och pratade med alla som passerade till toaletten, konstaterade att vissa tjejer springer oerhört mycket på toan. Medans en del klarar sig hela kvällen, också populärt att gå in två och två, tja.



Visst håller vi god min!

Stannade kvar och städade så vi var hemma runt 03.00, då var det efterfest här hemma....jag vill bara SOVA!!!
Efter besiktning och allt på A-huset, hem och lagade frukost till de som övernattade, helt onödigt! Nä, vi är inte så hungriga, men tack i alla fall:

 
Helt orört, färska frallor och lite annat smått och gott....

Nä, nu kommer leveransen av en soffa, äntligen! Typiskt att inte maken är hemma, men jag får baxa in så gott jag kan, lite tröttsamt, nä, jag väntar tills han kommer hem, den får stå i hallen en stund till.

Ha en o kväll!

Git 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0