Förberedelser!

Snart fyller lill-killen 20 år, det är dax att börja planera. Lite "lagom" lekar, frågesport, musiktävling, ja vi får se vad vi kommer på.

Har varit möte på jobbet nästan hela dagen, från lunch till nästan dax att  gå hem. Men chefen bjöd på sallad, glömde säga tack så mycket! Jag är tacksam!

Hem och lagade Blomkål Carbonara, mums, sen bakade jag lite LCHF-bröd, Oppsi brödet, det går så fort, och jag vet ju att jag kan, har ju gjort det en gång innan. Sen gick jag en lååång runda. Tog en liten sväng inom skogen (ni som känner mig vet att jag inte går i skogen själv, men jag såg store-vägen hela tiden), där plockade jag liljekonvaljer, de luktar 
sommar.

  



Nästan hemma såg jag att syrenerna också blommar för fullt, de luktar också så gott, så det blev en stor bukett av dessa också. Jag älskar när sommaren närmar sig och naturen har så mycket blommor och andra växter att plocka in. Alltid färska blommor hemma!



Nu måste jag i säng, har blivit sent varenda kväll, Godnatt!

Git

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Ha ha ha... ingen fara. Det var en billig lunch för att ni hjälpte mig att byta dag. Kram och hej!

2009-05-12 @ 22:42:12
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: Blogg-Pilla

Nu är du med i mitt gäng haha eller du bara tränar inför golfsäsongen?

2009-05-13 @ 21:18:22
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0