Fryyyser!

Idag har det fortfarande varit väldigt mycket att göra på jobbet. Snart kanske det lugnar sig lite. Men snart är det torsdag, då kör vi igen! Som Mulle säger, KU kommer oftare än en löning.

Köpte en jätte fin Mulberry väska av chefen (har iof inte betalt ännu, men det kommer)

Sen bar det iväg till Virestad och fotbollsplanen. Som vanligt när jag är där, är det drivis och isbjörnar där. Maken hittade en päls från finska vinterkriget som jag fick låna, den har hängt i ett förråd och luktade inte mumma. När jag värmt upp den var den riktigt varm å ha på sig. Sonen i mål, tyvärr räckte det inte idag, de förlorade med 2-3. Det är bara att bryta ihop och komma igen.


Efter matchen!

Sen har jag shoppat mer idag!



Ett helset klubbor med grafitskaft och en bag med tillhörande vagn! Fint va´?
Nu ska jag bara se om jag kan köpa ett grönt kort också, är det någon som vill sälja ett kanske. Jag har för säkerhets skull skrivit in mig på en utbildning, jag får nog gå den långa vägen...

Så nu vet jag vad jag ska göra på semestern i alla fall. (köpa snygga golfkläder) Nä, det blir nog till att träna och träna och åka runt lite och prova lite olika banor. Får jag inte det gröna kortet i tid, så finns det ju alltid pay-and-play banor jag får vara på.

Skulle ha bakat lite också, men det hanns inte med, det får bli i morgon, Oppsie-bröd.

Hörs i morgon!

Git  

Kommentarer
Postat av: Blogg-Pilla

Men gumman nu går det utför... hur skall vi hinna med att umgås om du skall ränna runt på golfbanorna och tänk på dina naglar. Kram

2009-05-12 @ 21:36:01
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0