Jag har tråkigt idag!

Okey, det kan man väl få ha ibland. Har inte kunnat vara på jobbet idag, min mage spökar fortfarande med mig och jag är ändå jätte hungrid. Blandade ihop lite fil och nötter tidigare, men det gick inte ner. Så gjorde jag lite blomkålsstuvning, det var bättre. Hoppas jag kan jobba i morgon. 

Har nog sett alla serier man kan på tv idag. Inget kul...

Ikväll är maken och sonen iväg på fotboll, så jag är hemma själv även ikväll, det är så tråkigt!!!

Så nu har jag kräkt av mig det också. 

Missade ringa återbud till Diö Spa idag, kom på det 1 timme försent, försökt ringa henne, men inget svar, usch va pinsamt. Jag får fjäska rejält nästa gång jag är där.

Ska istället snurra runt och se om jag hittar några fina skor på nätet. Det är kul! 

Har precis lärt mig att när man får värmeslag, så tappar man orienteringsförmågan, haha då har Pilla och jag alltid värmeslag, jag hittar inte ut från Domus när de byggt om och Pillan hittar inte till Hotellets lägenheter hemifrån mitt. 

Ha en go kväll

Git 

Kommentarer
Postat av: Blogg-Pilla

Ha ha nu var du allt rolig:) krya nu på dig vännen så hoppas jag att vi ses i morgon. Kram

2009-05-18 @ 20:42:23
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0