Lördag middag!

Jag har visst somnat till ett par dagar...men nu är jag igång igen. Varit ett par dagar på jobbet där det flutit på bra. Kvällarn har jag varit väldigt trött på. Frös som attan igår kväll och trodde jag skulle bli sjuk. Yr och ont i kroppen.

Vaknade i morse och pigg igen. Bytte om och ställde mig på trampmarskin


Svettigt...sen lite god ägg och bacon, en uppfriskande dusch. Ut för första gången på golfranchen och slog mina första bollar med mitt nya golfset! Det var skitkul!!! Den första spannen med bollar gick sådär. Det är inte lätt att känna sig naturlig med de instruktioner man får, -böj knäna (ja det kan jag) och puta med rumpan (det kan jag också), men att göra detta samtidigt och slappna av och känna det bekvämt och avslappnat, hm. Oavsett så vill jag ju komma långt och rakt. Men maken sa, att ta inte i, försök bara träffa bollen. Så jag slutade med att ta i, då fick jag iväg den och den gick rakt. Makens och sonens kommentar, - tjejer slår nästan alltid rakt (jag skulle inte få tro att jag var unik).

Oavsett, jag träffade först 30 m skylten, pling, sen gick det bättre och bättre, slog som längst 90 m några gånger, jag är jätte nöjd och glad.

Vi satte oss sedan på uteplatsen och skulle beställa mat, men insåg att vi inte kommer att hinna, sonen ska iväg 13.30 och skulle hem och duscha, det var väldigt mycket folk där som de skulle servera  först, så vi hoppade och åkte hem.

Lite bilder från hur det såg ut kommer här:






 
Nu ska jag upp på balkongen och kolla i flyguppvisningen, man är väl smålänning, det kostar 50 kr i inträde...på vår altan finns även kaffe och likör.

Ha en go lördag!

Git

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Fasen vad snygg du ser ut... värsta proffset ju! Plus att jag tycker du är otroligt duktig som håller i med träning och mat... önskar jag hade samma karaktär.

2009-05-16 @ 13:28:03
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: Eva, lchf-coach:)

Whow - värsta TigerWood but white :) Ser väldigt proffsigt ut, vet vem jag ska vända mig till när den dagen kommer

Betalade 50.. vilket det var värt, nu hemma m kaffe o likör :)

2009-05-16 @ 15:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0