Ny jacka och en vante!

Äntligen börjar det röra på sig...idag har jag köpt en jacka som jag kan ha när jag spelar golf. Det är faktiskt så att jag äger ingen jacka. Har bara kappor i garderoben. Aldrig tänkt på det innan. Sen har jag köpt en vante som man också ska ha så klubban inte glider iväg och träffar någon eller något. En vänstervante, jag är ju ganska grön, så jag sa, nä jag är högerhänt och denna är till vänsterhanden, hm. sa hon och tittade på mig, det är på vänster du ska ha vanten. Oj, då kände jag mig lite dum. Hittade en som satt som den skulle, för liten alltså. 

Väl hemma så har jag bakat ett bröd med linfrö, sesamfrö, mandel, hasselnötter, keso, ägg mm, det blev väldigt bra. Så i morgon till frukost blir det majonäs-leverpastej-gurk macka, nästan som smörgåstårta som jag älskar. Magen gillar nog också dessa nötter och framför allt linfrö.



Ser väl gott ut?

Go kväll!

Git

Kommentarer
Postat av: Anonym

Well, lika gott som det såg ut eller? Oavsett, det blir detta brödet som ska ligga under gubbröran på lördag! Med schnaps till blir det finemang ska du se,

kram e

2009-05-27 @ 20:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0