Ny kappa!

Fick för mig idag att jag hade en svart kappa, men efter en röjning i klädgarderoben visade sig att jag hade fel. Skit också. Jag åkte ner till Lindex och inhandlade den svarta kappan som jag då trodde att jag hade....Nu har jag en!!

Varit uppe hos mamma en stund, tittade på hennes plantering på balkongen. Pratade lite om ditten och datten. Sen hem för att laga lite mat och fixa tvätten.  

Missade Kattis & Co, där vimmelmamman medverkade i dag. En blogg som jag följer, men det kommer en repris, hoppas jag kommer ihåg det då.

Jobbet idag, startade med ett stormöte som chefen höll i, därefter dax att hugga i, det är fortfarande mycket...hoppas det lugnar ner sig lite snart. Eftermiddagen blev det ett effektivt och kul möte med kollegorna i em. Tackar.

Till fikat idag hade Maria med sig gott fika till kaffet för hon har fyllt år och fått present. Jag fick 4 små ostar istället, så omtänksamt av henne och gott, jag blev så glad! Tusen tack, vännen!



Ha en fortsatt go kväll

Git 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0