Söndag!

En mycket lugn helg. Satt med svärdottern och tittade på melodifestivalen igår kväll, efter en god grillning på altanen och några glas vin. 

När jag gick och la mig mådde jag sådär, körde i magen, Åh nej täkte jag, jag vill inte bli magsjuk...somnade i alla fall och vaknade ca halv 3, mådde "pyton", men ville inte gå upp ändå. Låg kvar och försökte tänka på något helt annat, så somnade jag om, vaknade igen i morse, mådde lite bättre. Fick ett SMS från jobbet....inte bra. In i duschen och cyklade bort till jobbet. Ringde en massa samtal , faxade runt, så småningom hittades lösningen och jag kunde cyklade hem igen. Kurade ihop mig i soffan med filten.

Nu har vi dessutom varit musfria i en hel vecka...tror vi lyckats skrämma iväg dom, det känns väldigt skönt.

För er som gillar chips, säger jag bara häll upp i skålen innan ni äter, eller köp inte chips (gissar att Farmskan inte kommer att köpa chips på ett tag), denna bild säger vad som kan finnas i påsen....



Japp, det är en död mus-unge inne i påsen!

Ha en bra söndag kväll och skit i chipsen ikväll, ta en god ost istället!

Git

Kommentarer
Postat av: Eva, lchf-coach:)

Men hallå - det blir ju extra-protein! Och ska du nu ändå äta skiten så hellre mer protein än kolhydrater :) puss

2009-05-17 @ 19:11:48
Postat av: Farmskan

Förstår inte varför ni envisas med att visa / skicka alla möjliga äckliga bilder till mig. Inte nog med kompisen Lenas "räliga" fötter utan nu dessutom möss i chips!!! Det får bli bantarsoppor för Farmskan nu (för så små möss finns väl inte...)

2009-05-17 @ 19:31:18
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: Blogg-Pilla

Men hallå, hur tror du jag ChipsaPilla tar detta??? Jag är knäckt:(

2009-05-17 @ 20:43:11
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

Urk, tur att den inte levde iaf:-D

2009-05-18 @ 19:34:36
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0