Sovmorgon!

Ja, jag minns inte när jag sov så länge, kl 11.00 vaknade jag och det var alldeles tyst i huset. Maken var på jobbet och kommer snart hem till lunch. Men va skönt, strosade upp och lagade lite brunch till oss.

Åkte ner till Maxi för att handla, tycker det är lite kul med självscanning...men jag åker alltid fast, alltså får koll. Så det tar egentligen längre tid, för först scannar jag allt och sen får jag ändå plocka upp allt som jag packat ner. Jag var tvungen att klaga på det, frågade varför och hur länge jag måste "åka fast" för kontroll. De kollade mitt kort, för de sa om du gjort fel och haft avvikelser så blir det kontroll gången efter. Jag har inte haft någon avvikelse någon gång när det kollat mig. Stackars helgjobbaren, sa att fortsätt bara handla så slipper du nog kontroller i fortsättningen, du är en 4:a med ditt kort.Okey, vad är en 4:a sa jag, det visste han inte men han sa att det är nog bra. Ja allt är ju relativt. 

På eftermiddagen kom Tias och sambo, vi fikade och sen lite senare grillade vi. De åkte hem rätt tidigt, för maken ska ju upp kl 04.00 och jobba.

Jag plockade fram halva badrummet kändes det som och gjorde pedikyr. När jag var nästan klar, trampar jag misste på fotbadet och häller ut allt vatten på golvet i tv-rummet, då blev jag lite irriterad. Det känns som man häller i typ 2 liter vatten, sen när man spiller ut det blir det ca 20 liter!!! (ok, jag kanske överdrev lite.



Sen blev det bädden!

Git

PS. jag lyckas inte få bort det kursiva, hjälper inte att jag trycker på knappen. Så sorry för de snea orden.

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Ha ha ha... du är bara för rolig =)

2009-05-10 @ 12:05:02
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: BloggPilla

HÅller med farmskan, det är halva nöjet med din blogg, att läsa om era drullefasoner haha

Men det är skönt med människor som inte låtsas vara perfekta eller hur vännen:)

2009-05-11 @ 22:05:53
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0